Pe fondul unei crize generale, mai mult sau mai putin indusa, suportata sau pur si simplu preluata de cei mai multi dintre noi, un lucru este sigur:
Timpul tace si trece!
Ne zbatem zi de zi sa invatam noi tehnici de marketing si PR pentru ca imaginea noastra sa fie cunoscuta si sa devina un “Brand”. Fie ca e vorba de produse, servicii sau doar de imaginea personala, inventam tot felul de giumbuslucuri, care mai de care mai colorate pentru a iesi in evidenta si pentru a fi cunoscuti. Dar, de cele mai multe ori, neglijam continutul in favoarea ambalajului si cream niste “forme fara fond” pentru ca… e “trendy”, nu-i asa? Pentru ca imaginea conteaza…
Well, HELLO??? Oricat de “trendy” ar fi, un pachet fara continut nu valoreaza nimic! Mai mult, iti consuma timp sa il despachetezi, ca in final sa te enervezi ca n-ai gasit nimic. Oricat de “cool” ar parea, e expirat din prima secunda. Dar atunci cand pachetul contine informatie? Mda, atunci imaginea intr-adevar devine valoroasa! Abia atunci imaginea conteaza! Pentru ca iti ofera nu doar culori si forme trecatoare, ci informatii utile care te impulsioneaza sa mergi mai departe.
HELLO! HELLO??? HELLO?! Oricum ai intona, ideea e simpla: intr-un mediu atat de dinamic, plin de evenimente si in continua dezvoltare, well, hello! Doar nu vrei sa ramai un pachet lipsit de informatie?!
Acestea fiind scrise, va salut respectuos pe voi, acei cititori pentru care informatia conteaza!
Instead of welcome
On a background of a general crisis, more or less induced, supported or simply taken over by most of us, one thing is sure:
Time passes quickly!
We struggle every day to learn new techniques of marketing and PR for our image to be known and to become a "Brand". Whether it comes to products, services or image, we invent all sorts of tricks to emphasize and to be seen.
But, most often, we neglect the content in favor of packaging and we create "forms without substance" because it is ... "trendy", right? Because the image matters ...
Well, HELLO??? As trendy as it might look, a package withouth content worths nothing! Moreover, it takes time to unpack it and finally you end up angry because you found... Nothing. As cool as it might seem, it is expired from the first second. What about when the package contains information? Yes! That's the time when the image becomes valuable and only then matters! Because it offers not only colors and „passer-by” shapes, but useful information that give an impulse to go further.
HELLO! HELLO? HELLO? Whatever the intonation, the idea is simple: in an environment so dynamic, full of events and in continuous development, well, hello! You do not want to remain an empty package, do you?
That being written, I respectfully salute those readers for whom the information counts!
Îmi asum
Acum 3 ani
FELICITARI!
RăspundețiȘtergereMultumesc!
RăspundețiȘtergereAcest blog este o carte deschisa pentru toti cei care doresc sa isi exprime parerile.
Bine ati venit!
Simtiti-va ca acasa :)
Informatiile suprasatureaza. Un filtru precum al tau este binevenit :)
RăspundețiȘtergereMersi!
RăspundețiȘtergereInformatiile trebuie selectate, caci altfel risti sa te ia valu', ca deh! menirea "gatekeeper-ilor" a.k.a jurnalisti... este sa iti ofere informatii obiective, relevante si... de bun simt.
Cred ca subiectul acesta merita mai multa atentie si de aceea voi mai posta zilele urmatoare pareri.
M-am delectat putin citind articolele din blogul tau. Sa ne "citim" cu bine si in continuare :)